After recent discussions, Baker McKenzie and Dr Habib Al Mulla can confirm they will be parting ways. The separation process is underway, and we remain committed to supporting both clients and employees in the UAE and the wider region.

Baker McKenzie strongly believes that however much we may disagree with the beliefs and personal views of others, we must find ways to disagree respectfully, encourage inclusive dialogue and to ensure an inclusive work environment for all. Any social media comments by Dr Habib represent his own views and not those of the Firm.


 

بعد المناقشات التي جرت مؤخراً، تؤكد كل من شركة بيكر مكنزي ود. حبيب الملا أنهما قررا إنهاء علاقة الشراكة بينهما. وبينما تجري حاليا إجراءات فسخ العلاقة بين الطرفين، فإننا نؤكد التزامنا المستمر بدعم عملائنا وموظفينا في دولة الإمارات العربية المتحدة وعموم المنطقة.

نحن في بيكر مكنزي على قناعة راسخة بأنه مهما اختلفنا مع وجهات نظر ومعتقدات الآخرين، فلا بد لنا من أن نتعامل مع اختلافنا باحترام، ونشجع الحوار الشامل والبنّاء، ونوفر بيئة عمل شاملة تستوعب الجميع. وإن أي تعليقات على وسائل التواصل الاجتماعي من قبل د. حبيب الملا إنما هي وجهات نظره الخاصة ولا تعبر بأي شكل من الأشكال عن آراء ووجهات نظر الشركة.


Learn more about our Firm's commitment to Inclusion and Diversity
View page